Tjena

Just nu kollar jag på Big Brother! Min dag har varit en helt vanlig dag. Böerjade klockan halv 10 och slutade runt 2? Tror jag. Hade matteprov idag också, gick faktiskt helt okej. Får väl se när dom har rättat det. Efter skolan gick jag hem pluggade lite spanska sedan aå bytte jag om. Sedan  kom mamma och pappa hem så åkte vi och åt middag, blev thaiwook super gott var det! Eftrer det så åkte vi till mormor och morfar och firade morfar som fyllde år. GRATTIS! Var där kanske i två timmar sen åkte vi hem. När ja kom hem så plluggade jag lite mer sen städade jag äntligen mitt rum så nu är det reeeent! :D

Tänkte lägg in några outfits snart också, snäll jag är? :):):))

Ett gott skratt förlänger livet./ Milla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0