Sorrryyy

Hejsan svejsan! Blir blogg från mobilen för mitt internet slutade fungera på min data och jag orkade inte fixa det lat som jag är ... Hihi :) Ja, men idag började jag klockan kvart i nio med svenska, sedan företagsekonomi, matte och svenska igen. Skulle haft engelska men det blev icke så för den var inställd. Istället kollade jag, Jojjo och Josefin på en konsert i skolan sedan kom även JEssie. Efter skolan så gick jag hem och tog det lite lugnt sÅdär. Sedan åt min familj tillsammans för min mamma och pappa hade 15årig bröllopsdag, älskar er! Sedan bytte jag om och åkte på träningen. Den var helt okej :p efter träningen åkte jag hem tog en dusch (lång dusch faktiskt) sedan såg jag det sista på biggan (bigbrother) Ja det var min ointressanta dag hahaha, den ni ;) puss / Millis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0