Lördag

Hejsan cuties!

Skrev ingenting igår fr jag hade en fullspäckad dag :D Var i skolan till halv ett då jag slutade. Åkte till farsta med Josefin och Johanna, vi satteoss i solen och åt glasss mys! Sedan så kom Paulina och Stina dit :) Pratade lite. Sedan gick vi i lite affärer och stina skulle åka. Vi andra stannade ett tag till och kollade lite på kläder och sådant. Köpte två nagellack också :D Sedan så träffade vi på Malin, Johanna och Amanda från min gamla klass. Snackade lite sedan gick vi vidare. Johanna och Josefin åkte hem med jag och Paulina stannade kvar lite. Pratade om allt mellan himmel och jord, skönt att ha en sådan bra vän! Efter det så tog jag och Paulina bussen hem till mig där vi åt middag, grillat blev det. Och gud vad gott det var! Mumma! Sedan så tog vi det lite ugnt :) VId typ 9 tog vi bussen till trångsund där vi handlade lite gott sen åkte vi hem till Paulina för hon skulle hämta saker, efter det så gick vi tillbaa hem till mig där vi sedna spenderade kvällen.

Haha kände att allt jag skrev blev en ända stor röra! Men skitsamma :) Skriver mer ikväll sedan. Puss


Bild från igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0