hejsaan

Hur har eran dag varit? Min har varit helt okej faktiskt! Vaknade vid halv 11, gick då upp duschade. Sedan ringde Jessie och sa att dom snart skulle åka in till stan och att jag skulle komma in när jag var klar. Så då fixade jag mig, år lite frukost sedan tog jag tåget in till stan. Mötte även Jesper, Jessica och Kalle på stationen så hade sällskap in med dom. Sedan gick jag och mötta Cornelia och Jessie. Gick runt lite i stan. Sedan så åkte jag hem och Jessie stannade kvar med Kalle och dom andra. Skulle igentligen mött upp Paulina pvägen hem men hon kunde tydligen inte. Så jag åkte hem och chillaade lite i det fina vädret. Sen kom mamsi hem så jag följde med henne till rusta. Seeeenda tillsut blev det träning :D Var faktiskt en rolig träning idag! Efter träningen så åkte jag hem och sååå. Har hunnit med ganska mycket idag faktiskt :D

Andledningen till att inläggen kommer så sent på kvällen är för att jag inte hinner att blogga på dagarna, har massa annat att tänka på ;) Men det kommer ju ett inlägg varje kväll nästan så det tycker jag är duktigt av mig :)

Ett gott skratt förlänger livet./ Milla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0