....

Hejhopp lilla milla här!

Min dag har varit luugn kan man säga, har haft en lektion och det var spanskan sedan så var det vollyboll tunering vid ett i skolan. Jag och Jessie satt och kollade i 2 timmar  sedan drog hon hem till sig och jag till mig. När jag kom hem gjorde jag abslut ingentig, vilket jag nu ångrar. Blä mitt rum ser ut som ett bombnedslag kommer knappt till min säng. Så ni som har varit hemma hos mig kan nog tänka er hur det ser ut. Men det blir det ändring på, får fixa det imorgon efter skolan. Men sedan blev det iallfall träning. KULKULKUL! Ja det är det ända tills jag kom dit. Går inte in på några detaljer för det behöver inte ni veta ;) Sedan när jag kom hem så duschade jag, kollade på tv.. Och nu ligger jag här i sängen och ska snart nanna kudde. Är super trött, ingenaning om varför? Har ju inte gjort speciellt mycket idag. Hur har eran dag varit då? :)

Ett gott skratt förlänger livet.



Sprang också på Paulina längst till höger idag påväg till min träning, saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0