23.37

Hejhalllå!

Blir ett litet kvällsinlägg nu då. Hur mår ni? Jag mår iallfall helt okej, är inte på topp. Får hoppas på att jag mår bättre imorgon! Kan berätta om mig dag (lördag) eftersom att jag bara skrev om fredagen imorse :) Men jag och Paulina vaknade iallfall tid halv 10 - 10. Tidigt I know men jag var tvungen att gå upp tidigt för jag hade lovat att hjälpa till ute idag så det var bara att gå upp. Vi åt lite frukost, sedan gick paulina hem och jag gick då ut. Var ute i kanske 1-3 timmar. Sedan fick det vara nog. Tog en dusch och fixade mig, sen klockan halv 5 åkte vi hem till mina kusiner där vi skulle äta middag och fira min ena kusin och hennes pappa. Det var trevligt som alltid! Sen kanske vid åtta eller nio åkte vi hem, och här har jag spenderat resten av min kväll. Hur har eran dag varit? :)

Ett gott skratt förlänger livet./ Millis



Bild från i sommras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0